Hallo!
Hoe wil je contact opnemen?
Hulp nodig?
Wij helpen je graag als je een vraag of hulp nodig hebt. Raadpleeg de meest gestelde vragen op de Help-pagina. Hier vind je meestal direct antwoord op je vraag.
Wat is de levertijd?
Bestel je op werkdagen vóór 17.00 uur? Dan wordt je pakket binnen 1 tot 3 dagen verzonden!
Na het plaatsen van je bestelling geldt altijd de levertijd die je kunt vinden op je bestelstatuspagina. Zodra we je bestelling hebben verzonden sturen we je een Track & Trace-code zodat je je pakket kunt volgen.
Soms zijn er uitzonderingen. Het kan voorkomen dat de levertijd langer is dan oorspronkelijk geschat, bijvoorbeeld door drukte bij de pakketdienst of doordat een toestel extra populair is. Geen zorgen, we houden je altijd per e-mail op de hoogte.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra we je bestelling verzenden, sturen we je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je zelf je pakket volgen. De Track & Trace-code van je bestelling vind je ook op je bestelstatuspagina.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, je bestelling bij Fixdis afhalen is mogelijk. Tijdens het bestellen kies je voor 'Afhalen in de winkel'. Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra je bestelling klaarligt.
Let op: je bestelling wordt vanuit het magazijn naar onze winkel verstuurd. Onze winkel houd geen fysieke voorraad aan.
Winkeladres
Fixdis
Lage Doelen 1b
7772 BL Hardenberg
Nederland
Openingstijden
Fixdis is op werkdagen bereikbaar van 9.30 - 18.00 uur. Via e-mail kan je ons 24/7 bereiken.
Op feestdagen zijn wij gesloten.
Contactformulier
Stuur ons een bericht via het contactformulier. Je kan binnen 1 werkdag een bericht terug verwachten.
Bedrijfsgegevens
KvK: 63716143
Btw: NL855368433B01
Bankgegevens
IBAN: NL31 RABO 0140 9740 59
BIC: RABONL2U
Contact
Telefoonnummer: 0523 - 26 00 16
E-mail: info@fixdis.nl